Oferty pracy, dodano 18.08.2020

Poszukuję Pani do drobnych prac ogrodniczych w Podolanach  – plewienie, porządkowanie grządek, przycinanie róż. Praca w dowolnych godzinach i w dowolne dni – nie więcej, jak dwa dni w tygodniu w sezonie.  Miło będzie pracować z kimś, kto lubi ogród. Proszę o telefon 600 001 100 lub mail domek70@gmail.com


Warsztaty Terapii Zajęciowej w Podolanach poszukują pracownika na stanowisko Instruktora terapii zajęciowej, umowa na zastępstwo pracownika, pełny etat, wymagane odpowiednie kwalifikację zawodowe.
Więcej informacji pod numerem tel : (12) 251 04 52 lub 574 144 043 (Kierownik WTZ Podolany)


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej- praca dla pracownika socjalnego- sprawdź szczegóły: GOPS: praca dla pracownika socjalnego


Praca- Kierowca/ Magazynier- Chomik Gdów

Opis stanowiska:

• załadunek i rozładunek towarów,

• dostarczanie zamówionych towarów do ich miejsca docelowego;

• weryfikacja przyjmowanych towarów

• kontrola nad dokumentami dotyczącymi dostaw oraz kontrola zgodność ilości towaru przekazywanego odbiorcy;

• pomoc w pracach magazynowych;

• utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami;

• dbałość o porządek na stanowisku pracy i powierzone narzędzia pracy

Wymagania:

• doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1 rok

• prawo jazdy kat. B, C

• bardzo dobra organizacja pracy

• zaangażowanie i odpowiedzialność

• rzetelność, sumienność i obowiązkowość

• samodzielność

• wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole

• komunikatywność

Oferujemy Ci:

•  Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

•  Atrakcyjny system płac w oparciu o wynagrodzenie zasadnicze oraz premię

•  Pracę w życzliwej atmosferze i zgranym zespole

•  Wsparcie całego zespołu w procesie wdrażania w realizacje obowiązków i system pracy

•  Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, która stawia sobie nowe wyzwania

•  Bardzo dobre warunki socjalne, (min. rabaty pracownicze na nasz asortyment, karta MultiSport)

E-mail: biuro.gdow@chomik.pl

Autor: admin

Udostępnij post na:

Skip to content