Regulamin Lokalnej Giełdy Pracy

  1. Ogłoszenia do zamieszczenia na Lokalnej Giełdzie Pracy na portalu Mój Gdów należy przesłać na adres: redakcja@mojgdow.pl. Ogłoszenia nadesłane na inny adres mailowy mogą nie zostać zamieszczone.
  2. Ogłoszenie są publikowane nieodpłatnie.
  3. Emisja nadesłanych ogłoszeń rozpocznie się najpóźniej 2 dni robocze od momentu dostarczenia ogłoszenia do redakcji.
  4. Ogłoszenia będą usuwane z portalu po upływie minimum 30 dni lub na wniosek zgłaszającego.
  5. Portal nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość informacji zamieszczonych w ogłoszeniach.
  6. Ogłoszenia powinny dotyczyć możliwości zatrudnienia lub stażu/praktyk na terenie gminy Gdów lub w jej okolicach.
  7. Podanie w treści ogłoszenia danych, takich jak : nazwa firmy, imię i nazwisko, adresy e-mail, numery telefonów i numerów komunikatorów internetowych, jest dobrowolne.
  8. Portal nie uczestniczy w zawieranych transakcjach, ani nie udziela informacji na temat ogłoszeń.
  9. Ogłoszenia nie mogą dotyczyć chęci podjęcia pracy. Ogłoszenia mogą być zgłaszane tylko przez pracodawców.
  10. W okresie emisji ogłoszenia zgłaszający nie może modyfikować treści.
  11. Przesłanie ogłoszenia do publikacji jest równoznaczne, z zapoznaniem się z niniejszym regulaminem.
  12. Redakcja zastrzega sobie prawo do nie publikowania ogłoszeń niezgodnych z prawem w zakresie przedmiotu ogłoszenia.


Skip to content