pomysł na biznes-mobilny salon fryzjerski

Zapraszamy na rozmowę z Joanną Długosz, właścicielką Mobilnego Salonu Fryzjerskiego.

MG: Dzień Dobry, Pani Joanno proszę powiedzieć nam, na czym polega Pani działalność, jakie usługi Pani oferuje i na jakim obszarze Pani działa?

JD: Witam, moja działalność polega na wykonywaniu usług fryzjerskich z dojazdem do domu klienta. Oferuję wszystkie podstawowe usługi fryzjerskie, czyli takie same jak prawie w każdym salonie stacjonarnym. Dojeżdżam do klientek mieszkających na terenie gminy Gdów i Łapanów.

MG: Skąd pomysł na taką formę działalności? Jak to się stało, że zajęła się Pani świadczeniem mobilnych usług fryzjerskich?

JD: Zawsze chciałam założyć własną działalność, jednak w okolicy jest bardzo duża ilość salonów stacjonarnych, dlatego pomyślałam, że tak mogę trafić do klientów. Takiej formy fryzjerstwa w moich okolicach jeszcze nie ma…

MG: Czy dużo ma Pani klientów? Czy ludzie znają taką formę usług fryzjerskich, czy raczej jest to dla nich nowość?

JD: Mam dużo swoich stałych klientów, oprócz tego dochodzą nowi, mam nadzieję, że będzie ich coraz więcej:) Myślę, że jest grupa osób, które wiedzą na czym polega ta działalność, ale są też osoby, które pytają  o szczegóły.

MG: Czy zdarza się, że jedzie Pani do jednego domu i np. strzyże wszystkich członków rodziny, czy raczej są to pojedyncze usługi?

JD: Raczej jest więcej osób z jednego domu, ale zdarzają się też pojedyncze wizyty:)

MD: Czy można w jakiś sposób scharakteryzować Pani klientów, jako jednorodną grupę?

JD: Są to raczej osoby pracujące lub kobiety opiekujące się dziećmi, które nie mają czasu iść do fryzjera, lub nie mają z kim zostawić sowich pociech. Jest też wśród moich klientów grupa osób starszych.

MG: Czy ceny Pani usług znacznie odbiegają od tych, z którymi spotykamy się w salonach stacjonarnych?

JD: Myślę, że są one nieco niższe niż w salonach stacjonarnych, bowiem niższe mam koszty utrzymania firmy, odchodzą koszty związane z lokalem. Cena zależy też do jakiej miejscowości muszę dojechać, jeżeli jest to ok 20 km doliczam do ceny usługi symboliczne  5 zł.

MG: W jaki sposób klienci muszą przygotować się, bądź swój dom, chcąc skorzystać z Pani usług?

MG: Nie muszą się przygotowywać, nie są potrzebne jakieś specjalne warunki.

MG: Czy może Pani wskazać co jest mocną stronę a co słabą w Pani działalności w porównaniu z tradycyjnym salonem fryzjerskim?

JD: Jest to wygoda dla klienta, który nie wychodząc z domu będzie obsłużony tak samo jak w salonie, nie tracąc czasu. Niestety słabą stroną jest to, że ja niestety nie jestem w stanie obsłużyć tylu klientów w ciągu dnia co w salonie stacjonarnym, ponieważ dojazd  zajmuje trochę czasu.

MG: Jakie są Pani plany zawodowe na najbliższe lata? Czy myśli Pani o otwarciu salonu stacjonarnego, czy raczej chciałaby Pani rozwijać usługi mobilne?

JD: Raczej myślę o rozwijaniu usług mobilnych, choć kiedyś, kto wie może salon stacjonarny z usługami również mobilnymi…

MG: na koniec, proszę jeszcze powiedzieć naszym czytelnikom, gdzie mogą otrzymać więcej informacji na temat Pani mobilnego salonu?

JD:  Najlepiej zawsze telefonicznie pod nr 728-125-684, a także na moim FB.(zobacz)

MG: Dziękuję za rozmowę. Życzymy sukcesów w dalszej pracy.

[Not a valid template]

Autor: admin

Udostępnij post na:

Skip to content