Oferty pracy, dodano: 10.08.2021

Zatrudnię SPRZEDAWCĘ

(mile widziana osoba z umiejętnościami krawieckimi) lub osobę chętną na staż.

Praca w sklepie z firanami, odzieżą, akcesoriami wyposażenia wnętrz.

Salon Firan Okno w Dobrym Stylu Riczi

Galeria Gdowska 1 piętro.

Informacje pod numerem telefonu: 668 852 294


Kierownik robót / inżynier budowy w branży instalacyjnej

 Zakres obowiązków:

  • organizowanie i realizacja prac z branży instalacyjno-sanitarnej w sektorze wod-kan i gaz
  • analiza dokumentacji projektowej
  • nadzorowanie i koordynowanie prac
  • kontrola jakości i terminowości wykonanych robót
  • podstawowe prace administracyjne związane z funkcjonowaniem budowy

Wymagania:

  • znajomość branży wod-kan i gaz
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległych pracowników
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  • znajomość środowiska MS Office
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • w pełni wyposażone stanowisko pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zatrudnienie w stabilnej firmie

Podejmując współpracę z firmą INSTBUD, stawiasz na swój ciągły rozwój i zdobywanie doświadczenia. Masz również możliwość uczestniczenia w różnorodnych projektach oraz realizowania ciekawych zadań.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV na adres biuro@instbud.eu.

Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.


Projektant branży sanitarnej:

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
  • raportowanie postępu prac projektowych
  • uzyskiwanie uzgodnień projektowych i decyzji administracyjnych
  • udział w przygotowaniu dokumentacji wykonawczej / powykonawczej
  • współpraca z podwykonawcami

Wymagania:

  • uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
  • doświadczenie w projektowaniu sieci gazowych, kanalizacyjnych oraz wodociągowych
  • obsługa programu AutoCad
  • wykształcenie wyższe
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • pracę na pełny etat
  • w pełni wyposażone stanowisko pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zatrudnienie w stabilnej firmie

Współpraca z RS PROJEKT to rozwój i ciągłe zdobywanie doświadczenia w branży projektowej. To również możliwość udziału w różnorodnych projektach i realizacja interesujących zadań.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV na adres m.dudek@rs-projekt.eu.

Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.


Asystent projektanta branży sanitarnej

Zakres obowiązków:

  • wspieranie pracy projektanta
  • wykonywanie projektów w programie AutoCad w zakresie przygotowania opisów i rysunków
  • wsparcie w zakresie uzyskiwania uzgodnień projektowych oraz decyzji administracyjnych
  • sporządzanie wniosków o decyzje lokalizacyjne i środowiskowe
  • kontakt z instytucjami zewnętrznymi
  • kompletowanie dokumentacji projektowej wg ustaleń z projektantem

Wymagania:

  • doświadczenie w projektowaniu sieci gazowych, kanalizacyjnych oraz wodociągowych (mile widziane)
  • wykształcenie wyższe
  • obsługa programu AutoCad
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • pracę na pełny etat
  • w pełni wyposażone stanowisko pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zatrudnienie w stabilnej firmie

Współpraca z RS PROJEKT to rozwój i ciągłe zdobywanie doświadczenia w branży projektowej. To również możliwość udziału w różnorodnych projektach i realizacja interesujących zadań.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV na adres m.dudek@rs-projekt.eu.

Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.


Pracownik biurowy w biurze projektowym

Zakres obowiązków:

  • bieżąca obsługa administracyjna biura
  • zarządzanie obiegiem dokumentów
  • prowadzenie korespondencji
  • archiwizacja dokumentacji
  • wsparcie zespołu projektantów

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
  • obsługa programów MS Office
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • pracę na pełny etat
  • w pełni wyposażone stanowisko pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zatrudnienie w stabilnej firmie

Współpraca z RS PROJEKT to rozwój i ciągłe zdobywanie doświadczenia w branży projektowej. To również możliwość udziału w różnorodnych projektach i realizacja interesujących zadań.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV na adres m.dudek@rs-projekt.eu.

Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.


Firma FEMET działająca w branży obróbki skrawaniem poszukuje kandydatów na stanowiska:

OPERATOR  CNC

Podstawowe obowiązki:

– obsługa frezarek numerycznych, 3 lub 5 osiowych ze sterowaniem Siemens 840

– obsługa tokarek numerycznych ze sterowaniem Siemens 828 D lub Heidenhaim D lub Heidenhaim

– wykonywanie detalu zgodnie z rysunkiem technicznym,
– dobór przyrządów do mocowania detalu,
– dobór i wymiana narzędzi,
– obsługa przyrządów pomiarowych.

Wymagania:

– znajomość obsługi frezarek CNC 3 lub 5 osiowych ze sterowaniem – numerycznym 
– wiedza na temat technologii frezowania i doboru odpowiednich narzędzi i parametrów obróbki,
– znajomość rysunku technicznego,
– znajomość narzędzi pomiarowych,
– minimum roczne doświadczenie w obsłudze frezarek CNC,
preferowane wykształcenie techniczne

Oferujemy:

– pracę na pełny etat na podstawie umowy o prace,
– stabilne zatrudnienie;
– możliwość rozwoju;

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres biuro@femet.com.pl lub kontakt pod numerem 660 717 442, 664771370
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.


Firma FEMET działająca w branży OBRÓBKI CNC i Spawania poszukuje kandydatów na stanowiska Ślusarz – Spawacz- Montażysta

ŚLUSARZ – SPAWACZ- MONTAŻYSTA

Miejsce pracy: Podolany k/Gdowa
Zakres prac:
• wiedza w zakresie obróbki metali
• umiejętnością czytania rysunków technicznych
• zdolnościami manualnymi
• wykonywanie prac monterskich i ślusarskich
• montaż konstrukcji stalowych
• wiercenie, gwintowanie, szlifowanie
• prace ślusarskie przygotowanie do spawania
• spawanie konstrukcji stalowych oraz jej części metodą TIG, MAG

Wymagane:
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• mile widziane doświadczenie przy produkcji konstrukcji stalowych, nierdzewnych
• niekaralność
• elastyczność i umiejętność pracy w zespole
• odpowiedzialne i świadome wykonywanie obowiązków

Oferujemy:
• pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• wysoki standard techniczny stanowiska pracy
• samodzielne stanowisko pracy
• dodatkowy pakiet opieki medycznej
• pracę w młodym, dynamicznym zespole
• możliwość rozwoju
• atrakcyjne wynagrodzenie

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres biuro@femet.com.pl lub kontakt pod numerem 664771370, 660717442

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres biuro@femet.com.pl lub kontakt pod numerem 660 717 442, 664771370
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.


Starostwo Powiatowe w Wieliczce ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: podinspektora – doradcy ds. klimatu i środowiska (Ekodoradcy) w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa w ramach projektu współfinansowanego w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. LIFE-IP EKOMAŁOPOLSKA „Wdrażanie Regionalnego Planu Działań dla Klimatu i Energii dla województwa małopolskiego”, LIFE – IP EKOMALOPOLSKA/LIFE 19 IPC/ PL/000005, współfinansowanego ze środków instrumentu finansowego LIFE w ramach środków Unii Europejskiej oraz z innych źródeł (w tym Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej).

Szczegóły oferty: zobacz tutaj


Staż z urzędu pracy: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejsce pracy: Gdów

Opis zadań: segregacja dokumentów, kompletowanie korespondencji, sprawdzanie rejestrów zakupu i sprzedaży, sprawdzanie dzienników, wystawianie faktur, archiwizacja dokumentów

Wymiar etatu:1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu:40

Data rozpoczęcia:20.08.2021

Liczba miesięcy: 6

Stypendium brutto: 1 489 PLN

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Więcej informacji: zobacz tutaj


PRACOWNIK PRODUKCJI – STOLARZ

Miejsce pracy: Gdów

Zakres obowiązków: Obsługa różnego rodzaju maszyn do obróbki drewna. Skręcanie, składanie elementów w celu otrzymania gotowego produktu. Praca w delegacji

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Liczba godzin pracy w miesiącu:160

Data rozpoczęcia: 01.09.2021

Więcej informacji: zobacz tutaj

 

Autor: admin

Udostępnij post na:

Skip to content