Staż z urzędu pracy: ANIMATOR KULTURY-INSTRUKTOR
Miejsce pracy: Gdów, powiat: wielicki
Opis zadań: praca w programach pakietu OFFICE, organizacja wydarzeń kulturalnych i sportowych oraz relacje fotograficzne, obsługa strony internetowej, pomoc administracyjna, promocja,
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 15.04.2018
Liczba miesięcy: 6
Stypendium brutto: 997,4 PLN
sprawdź szczegóły: zobacz tutaj
MAGAZYNIER
Miejsce pracy: Cegielniana 875 gdów
Zakres obowiązków: Rozładunek i załadunek towarów, przygotowywanie zleceń, pakowanie towaru do wysyłki, dbanie o porządek na magazynie
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 15.04.2018
Wynagrodzenie brutto: od 2 200 PLN + premia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: magazynier
sprawdź szczegóły: zobacz tutaj
Pomocnik stolarza
Miejsce pracy: 32-420 gdów
Zakres obowiązków: praca na maszynach stolarskich, w zakresie obowiązków także pomoc przy tartaku.
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 16.04.2018
Wynagrodzenie brutto: od 2 400 pln
System wynagradzania: czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: stolarz budowlany
sprawdź szczegóły: zobacz tutaj
KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO
Miejsce pracy: Gdów,
Zakres obowiązków: transport towarów,udział załadunkowy i rozładunkowy towaru,zabezpieczenie przewożonego towaru
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 16.04.2018
Data zakończenia pracy: 15.01.2019
Wynagrodzenie brutto: od 2 300 PLN
Zawód: kierowca samochodu ciężarowego
sprawdź szczegóły: zobacz tutaj
pomocniczy robotnik budowlany
Miejsce pracy: fałkowice, powiat: wielick
Zakres obowiązków: szpachlowanie ,malowanie
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 16.04.2018
Data zakończenia pracy: 15.01.2019
Wynagrodzenie brutto: od 2 100 pln
System wynagradzania: czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pomocniczy robotnik budowlany
sprawdź szczegóły: zobacz tutaj
Przyjmę do pracy Kucharza / Kucharke / pomoc kuchenna.
Praca w Kręgielni Gdowie. Możemy zaoferować pełny etat lub weekendy (piątek, sobota niedziela lub sobota, niedziela). Wszystko jest do uzgodnienia. Wszystkie szczegóły dotyczące godzin pracy, szczegóły pracy, wynagrodzenie pod numerem 606254709 .
Księgowa
Miejsce pracy: Gdów / Mirapol Next
Zakres obowiązków:
• obsługa ksiąg rachunkowych i podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
• sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, VAT UE, PIT, CIT, PCC,
• przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne (dla Zarządu) oraz dla instytucji zewnętrznych (banki),
• współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS),
• kontrola i analiza rozrachunków,
• sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,
• naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac,
• obsługa systemu kadrowo-płacowego i programu Płatnik,
• bieżące zadania działu księgowego.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, ekonomia, finanse) ( mile widziane ),
• minimum dwa lata doświadczenia zawodowego w księgowości,
• praktyczna znajomość oprogramowania księgowo- finansowego – preferowana znajomość programu Symfonia (Środki Trwałe, Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Mała Księgowość, e-deklaracje),
• znajomość programu magazynowego Subiekt GT (mile widziana),
• bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych,
• znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, Ms Outlook) na poziomie użytkownika,
• dobra komunikacja i zdolności organizacyjne,
• zdolność do pracy w zespole,
• predyspozycje osobowościowe (dokładność, terminowość, uczciwość),
• zorientowanie na cel,
• zainteresowanie zagadnieniami księgowymi i chęci rozwoju w tym obszarze,
Oferujemy:
• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, w młodym, dynamicznym zespole,
• możliwość zdobycia doświadczenia i perspektywę rozwoju,
• miłą i przyjazna atmosferę w pracy,
• atrakcyjne wynagrodzenie
mail: rpilch@mirapolnext.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Na aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 Poz. 883)”.
PRACA: Przedstawiciel handlowy
Zakres obowiązków:
– realizacja planów sprzedażowych nałożonych przez Zarząd,
– budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami na danym terenie,
– dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów firmy zgodnie z wyznaczonymi standardami,
– bieżąca analiza wyników osiągniętych na terenie,
– podejmowanie działań zmierzających do osiągnięcia wyznaczonych celów,
– dbanie o interes firmy oraz jej kontrahentów poprzez utrzymywanie w poufności informacji biznesowych.
Wymagania:
– wykształcenie średnie lub wyższe,
– doświadczenie na podobnym stanowisku,
– umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z klientami,
– praktyczna znajomość technik sprzedaży,
– konsekwencja w dążeniu do realizacji celów,
– dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Office,
– prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
– pracę w młodym, dynamicznym zespole,
– umowę o pracę,
– wynagrodzenie zasadnicze + premie,
– narzędzia do pracy,
– możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Firma jest liderem w swojej branży i daje możliwość stabilnego zatrudnienia i rozwoju zawodowego.
Podania i CV prosimy wysyłać e-mailem na adres kadry@chomik.pl. Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 501 539 494.
CHOMIK M. Świeży sp.j.
ul. Cegielniana 875
32-420 Gdów
www.chomik.pl
W dokumentach prosimy umieścić klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133 poz. 883).
PRACA: Młodszy specjalista do spraw logistyki importu
Główne zadania na stanowisku Młodszy specjalista do spraw logistyki importu:
– obsługa oraz bieżąca współpraca w zakresie organizacji transportu: kontenerowego, drogowego, kolejowego, lotniczego,
– kontrola terminowości usług transportu,
– przygotowywanie dokumentacji transportowo-księgowych,
– bieżąca współpraca z partnerami logistycznymi i agencją celną, w tym prowadzenie odpraw celnych,
– kontrola prawidłowego obiegu dokumentów transportowych oraz opisywanie faktur,
– nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z firmami transportowymi, spedycyjnymi,
– wsparcie Działu Logistyki w bieżących zadaniach,
– prowadzenie oraz archiwizacja dokumentów w Dziale Logistyki.
Od kandydatów oczekujemy:
– znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie,
– bardzo dobra znajomość MS Excell,
– umiejętność analitycznego myślenia, łączenia danych z różnych źródeł, dokładność w działaniu,
– dyspozycyjność (możliwe wyjazdy zagraniczne) i bardzo dobra organizacja pracy,
– umiejętność pracy pod presją czasu,
– otwartość na nowe doświadczenia i naukę,
– kreatywność.
Mile widziane wykształcenie logistyczne i doświadczenie w branży.
Oferujemy:
– pracę w młodym zespole pełnym energii i pasji,
– odpowiedzialne i pełne wyzwań zadania we współpracy ze strategicznymi dostawami, w firmie o stabilnej pozycji na rynku i długoletniej tradycji,
– niezbędne narzędzia pracy,
– możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestnictwa w międzynarodowych targach,
– stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
– atrakcyjne wynagrodzenie, bonusy i dodatki,
– możliwość rozwoju zawodowego,
– doskonałe warunki socjalne, świeżą kawę i przyjazną atmosferę.
Od 25 lat dbamy o wyposażenie mieszkań, lokali gastronomicznych i ogrodów, starając się o najwyższą jakość i najniższe ceny produktów. Chomik to ponad 130 osób zaangażowanych w realizację celów firmy, ale nie tylko – łączą nas wspólne wartości, pasje i dobra zabawa!
Podania i CV na stanowisko Młodszy specjalista do spraw logistyki importu prosimy wysyłać e-mailem na adres kadry@chomik.pl. Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 501 539 494.
CHOMIK M. Świeży sp.j.
ul. Cegielniana 875,32-420 Gdów
W dokumentach prosimy umieścić klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133 poz. 883).