Magazynier
gs market ul. Młyńska 1274, 32-420 Gdów zatrudni osoby na stanowisko magazyniera
zakres czynności: przyjmowanie towaru do magazynu sklepu
wykształcenie: średnie / zawodowe
oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
gsgdow@wp.pl, tel. 501 037 900
zatrudnimy osoby na stanowisko: kasjerka
zadania: profesjonalna obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
wykształcenie: średnie / zawodowe
doświadczenie w obsłudze klienta, dobry kontakt z klientem
oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy
praca w systemie dwuzmianowym
gsgdow@wp.pl, tel. 501 037 900
KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO
Miejsce pracy: Gdów
Zakres obowiązków: transport towarów, udział załadunkowy i rozładunkowy towaru, zabezpieczenie przewożonego towaru
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Zmianowość: jedna zmiana
Data rozpoczęcia: 01.12.2018
Data zakończenia pracy: 16.01.2019
więcej szczegółów:zobacz tutaj
REFERENT ADMINISTRACYJNO – BIUROWY
Miejsce pracy: 32-420 Gdów 1288
Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów; sporządzanie listy płac; sporządzanie deklaracji do ZUS, urzędu skarbowego; przygotowywanie zestawień; porządkowanie dokumentów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Liczba godzin pracy w miesiącu: 80
Data rozpoczęcia: 01.12.2018
Wynagrodzenie brutto: od 1 250 PLN
więcej szczegółów: zobacz tutaj
Zatrudnię od zaraz samodzielnego brukarza oraz pomocników. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz umowa o pracę. Wyjazdy z Gdowa oraz Niepołomic
tel. 531 234 293, kaamilczajkowski@gmail.com
Samodzielny referent ds. kadr i płac
Zakres obowiązków:
– prowadzenie pełnej dokumentacji pracowników ( zakładanie, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i ustaniem stosunku pracy),
– zawieranie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,
– realizacja zgłoszeń do ZUS
– naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy,
– wypełnianie deklaracji ZUS, PIT, PFRON,
– przygotowywanie okresowych raportów,
– administracja kadrowa,
– mile widziane doświadczenie w zatrudnianiu cudzoziemców,
Wymagania:
– wykształcenie wyższe,
– doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku,
– znajomość przepisów z zakresu rozliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych,
– znajomość prawa pracy,
– dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Office,
– znajomość programu Płatnik, e-PFRON, dodatkowym atutem będzie znajomość programu kadrowo-płacowego Enova lub Optima,
– prowadzenie korespondencji z ZUS, US, UP oraz innymi podmiotami,
– rzetelność i odpowiedzialność,
– dobra organizacja pracy własnej,
Oferujemy:
– umowę o pracę ( na pełny etat lub też istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy),
– pracę w dziale kadr/płac w 2 osobowym zespole,
– możliwość rozwoju zawodowego,
– karta MultiSport,
Firma jest już na rynku od 25 lat. Więcej informacji:
www.chomik.pl
W odpowiedzi prosimy załączyć CV
W celu umożliwienia rekrutacji, w CV prosimy zawrzeć klauzulę następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
tel. 501 539 494, kadry@chomik.pl.