Oferty pracy, dodano: 27.11.2018

Magazynier

gs market ul. Młyńska 1274, 32-420 Gdów zatrudni osoby na stanowisko magazyniera

zakres czynności: przyjmowanie towaru do magazynu sklepu

wykształcenie: średnie / zawodowe

oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

gsgdow@wp.pl, tel. 501 037 900

 


zatrudnimy osoby na stanowisko: kasjerka

zadania: profesjonalna obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego

mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

wykształcenie: średnie / zawodowe

doświadczenie w obsłudze klienta, dobry kontakt z klientem

oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy

praca w systemie dwuzmianowym

gsgdow@wp.pl, tel. 501 037 900


KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO

Miejsce pracy: Gdów

Zakres obowiązków: transport towarów, udział załadunkowy i rozładunkowy towaru, zabezpieczenie przewożonego towaru

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Zmianowość: jedna zmiana

Data rozpoczęcia: 01.12.2018

Data zakończenia pracy: 16.01.2019

więcej szczegółów:zobacz tutaj


REFERENT ADMINISTRACYJNO – BIUROWY

Miejsce pracy: 32-420 Gdów 1288

Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów; sporządzanie listy płac; sporządzanie deklaracji do ZUS, urzędu skarbowego; przygotowywanie zestawień; porządkowanie dokumentów

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Liczba godzin pracy w miesiącu: 80

Data rozpoczęcia: 01.12.2018

Wynagrodzenie brutto: od 1 250 PLN

więcej szczegółów: zobacz tutaj


Zatrudnię od zaraz samodzielnego brukarza oraz pomocników. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz umowa o pracę. Wyjazdy z Gdowa oraz Niepołomic

 tel. 531 234 293, kaamilczajkowski@gmail.com


Samodzielny referent ds. kadr i płac

Zakres obowiązków:
– prowadzenie pełnej dokumentacji pracowników ( zakładanie, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i ustaniem stosunku pracy), 
– zawieranie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, 
– realizacja zgłoszeń do ZUS
– naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy, 
– wypełnianie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, 
– przygotowywanie okresowych raportów, 
– administracja kadrowa, 
– mile widziane doświadczenie w zatrudnianiu cudzoziemców,

Wymagania:
– wykształcenie wyższe, 
– doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku, 
– znajomość przepisów z zakresu rozliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych, 
– znajomość prawa pracy, 
– dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Office, 
– znajomość programu Płatnik, e-PFRON, dodatkowym atutem będzie znajomość programu kadrowo-płacowego Enova lub Optima,
– prowadzenie korespondencji z ZUS, US, UP oraz innymi podmiotami, 
– rzetelność i odpowiedzialność, 
– dobra organizacja pracy własnej,

Oferujemy:
– umowę o pracę ( na pełny etat lub też istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy),
– pracę w dziale kadr/płac w 2 osobowym zespole,
– możliwość rozwoju zawodowego,
– karta MultiSport,

Firma jest już na rynku od 25 lat. Więcej informacji:
www.chomik.pl
W odpowiedzi prosimy załączyć CV

W celu umożliwienia rekrutacji, w CV prosimy zawrzeć klauzulę następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

 tel. 501 539 494, kadry@chomik.pl.


 

Autor: admin

Udostępnij post na:

Skip to content