Oferty pracy, dodano: 18.12.2018

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW

Miejsce pracy: Bilczyce

Zakres obowiązków: Obsługa klientów, kontakt z klientami z zagranicy.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Zmianowość: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Data rozpoczęcia: 28.12.2018

Wynagrodzenie brutto: od 2 100 PLN dwie zmiany:  8, 16

wiÄ™cej szczegółów: zobacz tutaj


Zatrudnimy osobę do pracy w sklepie spożywczo-przemysłowym Hitpol na stanowisku kasjer/sprzedawca.

Zadania:

Osoby zatrudnione na powyższym stanowisku odpowiedzialne będą m.in. za: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, przyjmowanie i wykładanie towaru, dbanie o estetyczny wygląd sklepu i właściwy sposób ekspozycji towarów.

Wymagania:

  • gotowość do pracy
  • rzetelność i uczciwość
  • dyspozycyjność
  • Å‚atwość nawiÄ…zywania kontaktów
  • mile widziane doÅ›wiadczenie

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w oparciu o umowÄ™ o pracÄ™
  • atrakcyjne wynagrodzenie + premie
  • rozwój zawodowy
  • miÅ‚Ä… atmosferÄ™

Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny 510 090 313, lub wysyłanie e-mailem na adres: krol.gdow@hitpol.pl


PRACA: Specjalista/analityk ds. jakości danych

Na potrzeby utworzenia nowego procesu zwiÄ…zanego z zarzÄ…dzaniem danych towarowych poszukujemy proaktywnego i dokÅ‚adnego specjalisty, który bÄ™dzie zarzÄ…dzaÅ‚ bazÄ… informacji o towarach, z której na co dzieÅ„ korzystajÄ… systemy informatyczne obsÅ‚ugujÄ…ce klientów i inne wewnÄ™trzne procesy firmowe. Od jego pracy bÄ™dzie w znacznej mierze zależaÅ‚o zapewnienie odpowiednich informacji, potrzebnych do utworzenia katalogów oraz akcji marketingowych na czas. Dodatkowymi zadaniami specjalisty bÄ™dÄ… regularne raporty i analizy potrzebne do bieżącej dziaÅ‚alnoÅ›ci firmy.

Zadania na stanowisku pracy:
– zarządzanie danymi produktów na podstawie wypracowanych standardów, ich tworzenie, zmiana, aktualizacja, weryfikacja oraz kategoryzowanie;
– współpraca z działem zakupów i marketingu oraz koordynacja prac związanych z dostarczaniem informacji o towarach;
– bieżące monitorowanie zgłaszanych problemów z danymi;
– generowanie raportów i zestawień;
– analiza danych na potrzeby bieżącej działalności.

Wymagania:
– dokładność i skrupulatność;
– umiejętność sprawnego zarządzania własnym czasem oraz współpracy z ludźmi;
– umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych;
– zaawansowana umiejętność pracy z arkuszem kalkulacyjnym;
– podstawowa obsługa pozostałej części pakietu MS Office;
– znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
– zdolności analityczne, samodzielność, rzetelność, pro aktywność.

Oferujemy:
– pracę w młodym, dynamicznym zespole;
– umowę o pracę;
– wynagrodzenie zasadnicze + premie;
– możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
– kartę MultiSport;
– doskonałe warunki socjalne, świeżą kawę i przyjazną atmosferę.

Podania i CV na stanowisko Specjalista/analityk ds. jakoÅ›ci danych prosimy wysyÅ‚ać e-mailem na adres kadry@chomik.pl. Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 501 539 494.

CHOMIK M. Świeży sp.j.
ul. Cegielniana 875
32-420 Gdów
www.chomik.pl


Obecnie rekrutujemy na stanowisko Samodzielny referent ds. kadr i pÅ‚ac, poszukujÄ…c osób kompetentnych, zaangażowanych i chÄ™tnych doÅ‚Ä…czyć do naszej chomikowej rodziny.

Zakres obowiązków:
• prowadzenie pełnej dokumentacji pracowników (zakładanie, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i ustaniem stosunku pracy),
• zawieranie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,
• realizacja zgłoszeń do ZUS
• naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy,
• wypełnianie deklaracji ZUS, PIT, PFRON,
• przygotowywanie okresowych raportów,
• administracja kadrowa,
• mile widziane doświadczenie w zatrudnianiu cudzoziemców,

Wymagania:
• wykształcenie wyższe,
• doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku,
• znajomość przepisów z zakresu rozliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych,
• znajomość prawa pracy,
• dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Office,
• znajomość programu Płatnik, e-PFRON, dodatkowym atutem będzie znajomość programu kadrowo-płacowego Enova lub Optima,
• prowadzenie korespondencji z ZUS, US, UP oraz innymi podmiotami,
• rzetelność i odpowiedzialność,
• dobra organizacja pracy własnej,

Oferujemy:
• umowę o pracę,
• pracę w dziale kadr/płac w 2-osobowym zespole,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• kartę MultiSport.

Podania i CV na stanowisko Samodzielny referent ds. kadr i pÅ‚ac prosimy wysyÅ‚ać e-mailem na adres kadry@chomik.pl. Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 501 539 494.

CHOMIK M. Świeży sp.j.
ul. Cegielniana 875
32-420 Gdów
www.chomik.pl

W celu umożliwienia rekrutacji, w CV prosimy zawrzeć klauzulÄ™ nastÄ™pujÄ…cej treÅ›ci: Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RozporzÄ…dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiÄ…zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepÅ‚ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporzÄ…dzenie o ochronie danych).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.


 

Autor: admin

Udostępnij post na:

Skip to content